Високовольтні електродвигуни WEG серії WGM з типом ротора "біляча клітина"

Охолодження двигуна здійснюється за допомогою «шару води», що циркулює між пакетом статора і каркасом, тим самим забезпечуючи більш ефективний теплообмін. Таким чином, каркаси і простір для установки можуть бути менше. Ця система ідеально підходить для використання зі змінною швидкістю, оскільки теплова ефективність залишається високою навіть при низьких швидкостях, а також в тих випадках, коли об'єм двигуна є критичним фактором.

Двигуни WGM можуть бути використані в різних галузях промисловості, особливо для приведення в дію машин, що вимагають постійного крутного моменту навіть на низьких оборотах.

Технічні характеристики

  • Потужність: до 3150 кВт
  • Каркаси: від 315 до 560 (IEC)
  • Напруга: від 690-6600 В
  • Полярність: від 2 до 8 полюсів
  • Частота: 50 або 60 Гц
  • Клас ізоляції: F або H
  • Сервіс-фактор: 1.0 або 1.15
  • Конструктивна форма: B3, V1
  • Ступінь захисту: IP55
  • Охолодження: IC71W
  • Каркас з литого заліза
  • Фланець задній, електрично ізольований для каркасів понад 450 (включно)
  • Фланець задній ізольований і заземлювальна щітка в осі для двигунів, що приводяться в дію за рахунок частотного інвертора, незалежно від каркаса
  • Тепловий опір
  • Клеми заземлення в каркасі і основна коробка включення
  • Ідентифікаційна карта з нержавіючої сталі
  • Труби